کسی انتی نرفته تو تبریز؟

۴ پاسخ

انتی رو حتما برو یدونه سونو داره یدونم ازمایش برو حتما،من تموم ازمایشهامم دانش میرفتم،سونو هم فرج زاده

انتی از همه ی سونوها مهم تره بهتره بری جای دقیق ، من هر دو رفتم فرجی خیلی خوب بررسی میکنه اول به خود آدم توضیح میده بعد همراهو صدا میکنن من بیمه سلامت دارم ولی گفت با اون قرارداد نداریم آزاد حساب کرد آزمایش هم برو دانش‌ اون دقیقه ، من آنومالی رفتم طبقه بالای فرجی آزمایشگاه اتم ولی فکر کنم گرون میگیرن
آذر آزادگان هم خوبه‌ اون با بیمه حساب میکنه

منم فرجی میرم،برای شنبه وقت گرفتم،گفت ۱۴۰۰

چرا رفتیم

سوال های مرتبط

مامان بچه هام مامان بچه هام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهوا💙🩷🩷🩷 مامان مهوا💙🩷🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی نی🥺 مامان مامان نی نی🥺 هفته هشتم بارداری