کسی هست که مثل من سونو Nt نرفته باشه؟

۱۰ پاسخ

نه رفتیم ولی انومالی هم بری بنظرم مشخص بشه دیگه دیگه شرایطتت ایجاب کرده نتونستی اون هفته ۱۲اینا میشه ادم زود تر بدونه بچش مشکلی داره یا نه زود تر فهمیدنی برای مادر هم خیلی خوب میشه تا اینکه هفته ۱۸ بره انومالی انشاالله که بچت صحیح سالم باشه

اگر نرفتی باید ۱۵ ۱۶ هفته ازمایش کوادمارکر رو میدادی
نمیدونم مهلت هست یا اونم تموم شده شاید بتونی سل فری بدی باید با دکتر مشورت کنی

کار خوبو تو کردی والا همین دوسه سال پیشم کی انتی منتی بود

وا مگه میشه نرفت از نون شبم واجب تره

خیلی خیلی مهمه مگه میشه نرفت
من انتی سونو و ازمایش دادم حتی سلفری هم دادم

مگه میشه نری

وای مگه میشه نرفت😵‍💫😵‍💫😵‍💫
خیلی مهمه

سنو به این مهمی مگه میشه نرفت🙄

چرا نرفتی؟

من که رفتم فک نمیکنم کسی نرفته باشه چون خیلی مهمه 😳چه دلیییی

سوال های مرتبط

مامان آبنبات(یسنا)🍭 مامان آبنبات(یسنا)🍭 ۳ ماهگی
مامان مهوا💙🩷🩷🩷 مامان مهوا💙🩷🩷🩷 ۶ ماهگی