۹ پاسخ

من قبل تشکیل قلبم شیاف استفادە کردم ،دیگە دردی نداشتم

منم همینجوری بودم بچم دختر شد خداروشکر

منم اینجوریم کاری نمیشه کرد جز استراحت تحمل کردن

منم اینطوریم میگن طبیعی من تازه لکه بینی هم دارم

باید شیاف بذاری عزیزم

تا میتونی استراحت کن تا سونو قلب و بری بعد دکترت شیاف پروژسترون میده دردات کمتر میشه

فقط دراز بکشین دردش کم میشه

منم همینطوریم

منم درد دارم مخصوصا وقتی پا میشم زیر دلم درد می گیره

سوال های مرتبط

مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری