۳ پاسخ

عزیزم منم دقیقا عین شما چند روز پهلو تا چند ساعت درد میگرفت و بیشترم سمت چپم بود خیلی کم راست میشد ولی دردش یا بیدارم میکرد یا ول کن نبود سنو ک اوکی بودم حالا فردا برم پیش دکترم ببینم اون چی میگ

من هر دو پهلوام در میکنه

سرما زده حتما

سوال های مرتبط

مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری