۳ پاسخ

به همین سادگی😁

تصویر

من ی بادکنک عدد سه گرفتم گزاشتم رو مبل پسرمم کنارش نشوندم عکس گرفتم
خیلی قشنگ و ساده شد
برای ۴ماهگی کیک کوچولو با شمع ۴گرفتم
برای پنج ماهگیم که کیک هندوانه ایی درست کردم هندونه رو ب شکل کیک برش زدم با پوستشم عدد پنج رو درآوردم با سیخ چوبی رو کیک گزاشتم خیلی جالب و قشنگ شد

تصویر

اینم عکس سه ماهگی دختر من

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان عرفان و عماد مامان عرفان و عماد ۴ ماهگی