۴ پاسخ

میخورم ولی همون قرص آهن معمولی بود الان دیدم قرص با داریم مونده اشکالی ندارد همونو بخورم؟

بله باید ۳ ماه اول میخوردید

آره تازه ماه بعدزایمان بایدبخوری

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۲ ماهگی
مامان بهاروبهراد مامان بهاروبهراد ۸ ماهگی