سلام خانوما ازمایش دخترمه کسی سر در میاره

تصویر
۱ پاسخ

سلام، نتیجه میکروسکوپی ادار طبیعی است،
عفونت اداری ندارد، عفونت انگلی هم ندارد

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان مامان گردو مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی