۱ پاسخ

ی کوچولو گلبول سفید بالاست که اشکال نداره
ای اس ار ت هم بالاست که بعد زایمان یه مدت بالا میمونه
بقیه خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی
مامان گردو مامان مامان گردو مامان هفته سی‌وسوم بارداری