۳ پاسخ

هرچی زودتر بری بهتره دلیلشم اینه که میگن دور از جون همه ناهنجاری باشه زود تشخیص داده بشه

دکتر ب من گف از 17هفته تا 17هفته و 7روز وقت دارم برم دیگ بعدش فایده نداره رفتنش

سلام اره من امروز رفتم ۱۷ هفته و ۶ روز

سوال های مرتبط