۳ پاسخ

بعداز غذاش اروغش رو بگیر ..سکسکه زیاد بخاطر این هست که اروغش رو کامل نمیزنه

رفلاکس داره؟

دلیل سکسکه زیادش چیه

سوال های مرتبط

مامان نور چشمی🤱🩷 مامان نور چشمی🤱🩷 ۸ ماهگی
مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی