۴ پاسخ

من ویارم چیزای ترشه همش هم کسلم به پهلو چپ می خوابم اگر کسی حالش مثل من بوده جنسیت بچه مشخص شده بهم بگه

منم تا دوماهگی اینجوری بودم الان یه خورده بهترم

عزیزم تقریبا تا 20هفته اینجوری کم کم بهتر میشی

ماهت که میره بالا همینجوریه من از دکتر پرسیدم گفت ایرادی نداره رحم جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی