کسی اینو مصرف میکنه؟نظرتون ؟؟خوبه؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

یکی از ویتامین هایی که میخورم اینه، خوبه

اره من از اول بارداری دارم میخورم دکترم گفت تا 9 ماهگی باید بخوری

من میخورم هرروز

منم همینو. میخورم

اره اتفاقا دکتر دیروز برا من نوشت

منم همینو میخورم

اره عالیه من ک دوست دارم بیشتر بخورم دندون هام همه داره میشکنه

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری