۳ پاسخ

گفتن در حد یه پیاله اشکالی نداره . بخاطر زعفران و گلابش میگن کم بخور

نه عزیزم اشکالی نداره من اول حاملگی هم خوردم

نه عزیزم مقدار کمش مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی
مامان دخمل و پسری🩵 مامان دخمل و پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری