مامانا زیاد نشستن و خوابیدن واسه بچه خوبه ؟

۳ پاسخ

دراز کشیدن اوکیه ولی نشستن و سرپا بودن زیاد نه

ن اگه استراحت مطلق نیستی زیاد نشستن و خوابیدن خوب نیس ..ورم میاره خونرسانی کم میشه ..تحرک در حد نرمالش خوبه ن کم ن بیش از حد

هرچیزی زیادیش خوب نیست
مراعات کردن تو بارداری خوبه
کار سنگین نکنیم
پله بالا پایین نشیم زیاد
زیاد سرپا نباشیم
و اینکه ورزش های بارداری خیلی مفیدن خیلی برای کمتر شدن درد های لگن و همه جامون

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرســـــام مامان آرســـــام ۸ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری