خانماغذای بچتون با چه روغنی میپزید؟؟

۴ پاسخ

باکره.

من بعد پختن یا کره پاستوریزه میزنم یا روغن زیتون

کره محلی یا پاستوریزه

من با کره محلی میپزم غذاشو

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان 💙رضا💙 مامان 💙رضا💙 ۲ سالگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان مامان حسین مامان مامان حسین ۱ سالگی