۴ پاسخ

میتونی بپزی ،سیب زمینی و مرغ هم آب پز کنی همه رو میکس کنی یا با گوشتکوب له کنی با یه زرده همه رو مخلوط کنی چسبنده که شد مثل توپک سرخ کنی

عدسی و تو سوپ

هرچی درست میکنم داخلش میریزم.سوپ ،ابگوشت،حلیم ،عدسی و….کلا خیلی خوبه پوست نداره راحتم پخته میشه

گاهی عدسی درست میکنم براش گاهی هم توکته اش میزنم

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان مامان نیهان مامان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی