میتونی بپزی ،سیب زمینی و مرغ هم آب پز کنی همه رو میکس کنی یا با گوشتکوب له کنی با یه زرده همه رو مخلوط کنی چسبنده که شد مثل توپک سرخ کنی
عدسی و تو سوپ
هرچی درست میکنم داخلش میریزم.سوپ ،ابگوشت،حلیم ،عدسی و….کلا خیلی خوبه پوست نداره راحتم پخته میشه
گاهی عدسی درست میکنم براش گاهی هم توکته اش میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.