پوستی ک بدتر میشه و جوش زیاد میزنه یعنی بچه دختره یا پسر؟؟؟

۹ پاسخ

والا من ک پوستم عالیه بود
تو بارداری
جوش کک و مک و چاق شدم ورم دست پا دماغ بچم دختر بود
کک مک رفت شکرخدا و لکه رفت
اما لکه روی پاهام هست و ورم دماغم هست چاق موند خخخخ

میگن تنبل بشی دختر
اما همش مار کنی پسر

ببین میگن زشت بشی دختره خوشگل بشی پسر

معمولا میگه پسر
ولی من اینطوری نبودم ک

دختر پوست خراب میکنه پسر روشن و شفاف

والا میگن زشت بشی دختره ولی من خیلی خوشگل شده بودم دختر بود😂

هیچ ربطی به جنسیت نداره

جوش زیاد دختره پسر پوستت شفاف میشه

نمیدونم والا
من جوش نمیزدم

سوال های مرتبط

مامان رایان🫀 مامان رایان🫀 ۲ سالگی
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی
مامان مسدود دائم شدم مامان مسدود دائم شدم ۳ سالگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری