حساسیت به بو از علایم بارداری دختره یا پسر

۴ پاسخ

من بارداری پسرم به شدت به بو حساس بودم

من سر اولی فوق العاده حساس بودم این یکی خیلی کمتر جفتشم پسره

من موقع دخترم از بو همه چی بدم میومد الانم باردارم از همه چی بدم میاد

از این راه اصلا نمیشه فهمید

سوال های مرتبط

مامان رایان🫀 مامان رایان🫀 ۲ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی
مامان مسدود دائم شدم مامان مسدود دائم شدم ۳ سالگی
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وهفتم بارداری