۶ پاسخ

بله تشخیصش بسیار دقیق و عالیه

بله صدیقی نژاد رفتم

توی ان تی گفت احتمال زیاد دختره و توی آنومالی قطعا دختر بود

من تمام سونو هامو رفتم صدیقی نژاد

من رفتم عزیزم
بسیار عالی و دقیق بوده

عزیزم برو گلستان پیش الناز قاسمی نرسیده ب فلکه اول واقن عالی هستش من کل سنو هامو از اول پیش اون رفتم

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی