بچه ها کی بیمارستان بازرگانان زایمان کرده؟

۲ پاسخ

من امشب زایمان طبیعی کردم. خیلی تمیز بود و رسیدگی شون خوب بود. اسپاینال هم انجام دادم و خیلی راضی بودم. دردام کلا قطع شد و روند زایمانم سریع شد. بهتون پیشنهاد میکنم

دوست صمیم اونجا زایمان کرد ..میگفت هم رسیدگیشون عالی بود هم هزینش خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد