۵ پاسخ

کولیک ینی بی قراری می‌کنه همش گریه می‌کنه رفلاکس ینی هرچی شیر میخوره بالا میارع

کولیک دل درده ،رفلاکس شیر بالامیاره

کولیک درد شکمی هست
ریفلاکس استفراغ شیر.از معده

کولیک‌‌ همون دلدرده و رفلاکس‌ برگشت شیر‌ تو گلوشون

منم هم😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان مغزبادومم🌸🩷 مامان مغزبادومم🌸🩷 ۵ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان 🩷Nila🩷 مامان 🩷Nila🩷 ۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ ماهگی
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان پرنسس🥰💖🧿 مامان پرنسس🥰💖🧿 ۱۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۰ ماهگی