۵ پاسخ

من مولتی رو با شیرش میدم طعمش رو دوس نداره ،آهنم با کمی آب قاطی میکنم با لیوان یا توی شیشه شیرش بهش میدم

وای پس تنها نیستم

ب زور و گریه بعضی وقتا ایقد میریزه و تف میکنه مجبورم چن بار تکرار کنم

با بدبختی نصفش می‌ریزه رو قالی و لباس نصف دیگه اش ب زور میخوره

با گریه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی
مامان تربچه و پیازچه مامان تربچه و پیازچه ۱۶ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی