۳ پاسخ

سردرد ک طبیعیه ولی اگ دنبال مسکن هستی استامینافون ۳۲۵بخوربا مسورت دکترت،منم سردرد زیاد داشتم

حتما تحرکت زیادع

اخی نکنه داری سرما میخوری مادر🥺

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرنسا🥹🎀 مامان پرنسا🥹🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری