منم زاییدم واقعا همخ چی خوب بود

۷ پاسخ

سزارین یا طبیعی؟

هر چی از خوبی بگم کم گفتم فقد سبر کنید صر وقت میاد

مبارک تجربتو بزار

همون بیمارستان کمالی زایمان کردین

مبارکه عزیزم بسلامتی

کلا بنظر من زایمان دوم راحت تره

کدوم بیمارستان ؟

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی
مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۹ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۱۴ ماهگی