غذای کمکی باید از چند ماهگی بدیم ؟

۶ پاسخ

در اصل6

دختر من رفلاکس داره گفت 4ماهگی

بهترین تایمش بعد از ۱۸۰ روزگیِ
یعنی پایان ۶ماهگی🥰

دکتر پسر من دو روز پیش گفت از پنج ماه و نیم شروع کن

اصلش از ۶ ماهه
ولی دکتر بنا به دلایلی به بعضی بچه ها میگه از ۴ یا ۵ ماهگی شروع کنن
اونم خیلی سبک

۶ ماهگی مگه اینکه دکتر ب دلیل خاصی زودتر شروع کنه

سوال های مرتبط

مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۷ ماهگی
مامان مامان دل نگران مامان مامان دل نگران ۱۵ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی