پسرم بینیش کیپ شده قطره بینی ریختم بعدش با فین گیر خالی کنم یا نیاز نیس؟؟

۲ پاسخ

اگه بخور داری بزار بالا سرش یا ببر حموم بزار بخار جمع شه راحت تخلیه میشه من همیشه میبرم حموم اینجور وقتا

سلام اگه نرم شده و اجازه می‌ده و اینکه مخاط بینیش نزدیکه یعنی با فین گیر اذیت نمیشه زیاد
خالی کنی بهتره

سوال های مرتبط