ریختن مایع منی تو بارداری خطر داره

۸ پاسخ

من ازهمون اول بارداری تورابطه اصن جلوگیری نداشتم تاته هم ریخته خداروشکرهیچکارنشده😑

بله بهتره ریخته نشه مگه ماه اخر اونم اگه طبیعی هستی

اره دهانه رحم رو باز میکنه

خب چرا بریزه اصن وقتی بارداری 😐اون خودش عامل اصلی عفونت تو بارداریه

دهانه رحمو‌نرم میکنه

هفته های۳۶به بعد مشکلی نداره(چون دهانه رحم رو نرم میکنه)

بسم الله سوال جدید و عجیب😶
همه دارن میگن خوبه برای زایمان طبیعی
شما میگی خطر داره یا نه😑🤦🏻‍♀️

واسه ما شده بریزه هرچند کامل نه ولی خب ریخته

سوال های مرتبط

مامان آسمان مامان آسمان ۱۲ ماهگی
مامان دیانا👧🏻❤️ مامان دیانا👧🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آیهان مامان مامان آیهان ۱ ماهگی