خانوما ریختن منی در بارداری ضرر داره یا نه ؟؟؟

۲۵ پاسخ

برای شماخوبه

من از اول بارداری رابطم بدون جلوگیری بود
بارداری اولم هم همینطور

میگن تو بارداری باعث عفونت میشه

من داشتم ولی نباید خیلی بدون جلوگیری باشه ولی هفته۳۸به بعد هرروز و بدون جلوگیری باشه

من از اول بارداری هنوز یبارم رابطه نداشتم و ندارم ولی واژنم بشدت درد میکنه سزارینی هستم

برای شما واجبه دیگه
ماه آخر
نگران نباشید منتها وضو بگیرین

من که از اول بارداریم بدون جلو گیری رابطه داشتم از دکترم پرسیدم گفت خوبه جایه بچه و سفت میکنه اما تو هفته ی شما باعث نرم شدن و زایمان راحته

جدا از اون عفونت میاره

يا ابلفضل،اين تاپيك واسه ٧ ماهه قبله😂من فكر كردم الان زده ٧ ماهگي واسه ماه ٧ بارداريتونه🤣

نه دیگه عزیزم

کیا جفتشون قدامیه؟

من گفتم قدامی هستش بنظر شما خطرناکه رابطه داشته باشیم؟

از چند هفته باید رابطه بدون جلوگیری داشت؟

میگن از ۳۵ یا ۳۶ هفته به بعد به نرم شدن دهانه رحم کمک میکنه ک زایمان راحتری داشته باشی

نه برای هفته ی شما خیلیم خوبه باعث باز شدن دهانه رحم میشه

رحم و نرم می‌کنه و باعث زایمان میشه

من یادمه ۳۸ هفته ریخت توش حالم بد شد رفتم زایمان 😂
دیگ شما ۴۰ هفته ای مشکلی نیس بزار بیاذ

زایمان طبیعی اگه نیخوای نه دیگه چون هفته ۴۰هستی

اواخر باردادی برای زایمان طبیعی دهانه رحم رو باز میکنه و خوبه

مرسی از کمکتون

الان تو جلوگیری نکن.بزار بریزه اتفاقا خوبه.دهانه رحم نرم میشع

اگه میخوای زایمان طبیعی کنی خیلی خوبه مخصوصا هفته های آخر بعد هر پیاده روی رابطه بدون جلوگیری داشته باشی باعث نرم شدن دهانه رحم میشه

دیگه تو هفته شما خوبه برات

اره دیگه دهانه رحم باز میشه

ضرر که نه باعث زایمان زودرس میشه

سوال های مرتبط

مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی