بچه های سمت شرق تهران صداها رو میشنوید؟؟ 😭😭😭

۸ پاسخ

ما سمت غرب ایم ، خیلی نزدیکه بهمون صداش میاد
ولی خیلی به این حس بها نمیدم ک استرس بگیرم

مسخره چرا الکی استرس میدی اول مطمئن شو بعد بگو

موشک نیست، پدافنده ایرانه فعال شده

عزیزم اینا پدافند و ممکنه بیشتر هم بشه فقط باید آروم باشید و استرس و از خودتون دور کنید از تلوزیون و گوشی هم دوری کنید توکلتون ب خدا باش

عزیزم اینا پدافند هاست ک داره فعال میشه

موشک ها از ایران داره میره یا داره میاد؟

ارههههع

مگه هنوز دارن میزنن

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️ مامان پرنسس🧚‍♀️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری