خانما شاهین شهرمممم زدن

۶ پاسخ

راسته میگن اصفهان باید تخلیه شه بخاطر تشعشات؟

من شاهین شهرم الانم از بیرون اومدم هیچ صدای نشنیدم و چیزی ندیدم

ن بابا هسا ک نیس
ما پارک بودیم صداش یالای سرمون اومد
۸ام شکاری زدن

شاید صدا پدافنده؟ مطمعنی دشمن زده؟

خدا بهمون رحم کنه😭😭

پایگاه هشتم شکاری زدن

سوال های مرتبط

مامان طاها و یاسین مامان طاها و یاسین ۱۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۷ ماهگی
مامان باربد😍 مامان باربد😍 ۲ سالگی
مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی