۸ پاسخ

بنظرم خونه بهترین جاست الان
بیرون استرس زاس

بله خونه بهتره کوچه صدای انفجار و موج داره و امکان آسیب بیشتره
زلزله ک نیست جنگه

پناهگاه فقط مترو ها فعلا امن هستن مخصوصا برای مناطق هسته ای

😔😔😔خدایا خودت رحم کن

تا کی بخایم بریم پارک اخه 🥲

نه تو خونه بهتره .

ن بدو خونه ممکنه ریز پرنده بفرستن

میخوای بری پارک چیکار؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان سلناجونم🧿🪬 مامان سلناجونم🧿🪬 ۵ سالگی