مامانا شما کی به بچتون آب میدید؟

۶ پاسخ

شس ماهگی

من تا حالا ندادم میگن تا ۶ ماهگی نباید چیزی بدی
بعدابچه کم اشتها میشه اگر الان غیر از شیر چیزی بخوره

من تازه شروع به کردن دادم

دکتر به من گفت تا ۶ ماهگی هیچی نده بهش باعث اسم و الرژی میشه

پس چرا میگن زود بدی گوارشش ب هم میزنه

من بعد چهل روز کم کم دادم الان هم روزی ۳یا ۴بار میدم ولی خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان دخملم زینب جون مامان دخملم زینب جون ۱ سالگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی
مامان جیگر گوشم🩷 مامان جیگر گوشم🩷 ۱۶ ماهگی