سلام مامانا شما به نوزادتون آب هم میدید؟

۶ پاسخ

من دخترم 4 ماه نیم هستش بعضی وقتها یک قطره چکان اب جوشیده سرد میدم بهش

خب بچه تون چند ماهشه

بلهههه

ب نظر من قبل ۶ماه هیچی ندین

نه هنوز زوده

آب بعد ۶ ماهگی مجازه
اونم جوشیده سرد شده

سوال های مرتبط

مامان دخملم زینب جون مامان دخملم زینب جون ۱ سالگی