نه نمیدم
چرا میدم ولی نه خیلی در حد دو تا قاشق چای خوری اونم نه هر روز
چرا آب بده هیچ اشکالی نداره ولی خیلی کم یه نبات کوچیک بنداز که دل درد نشه ولی شیرین نکن که دوباره تشنش بشه من به پسرم آب جوشیده نبات میدم
نه منم نمیدم چون آب بدن بچه زیر ۶ ماه از شیر تامین میشه نیازی نیست بدید.
و حتی خطرناکه چون آب بدنش زیاد بشه باعث تشنج میشه متوجه نمیشید .نکنید این کارو لطفا.
نه دکتر به من گفت لازم نیست ایران شیر خشک میخوره تو ترکیباب با آب تو شیر مادرم اول اب که بچه تشنگیش رفع بشه
من خیلی دوس دارم آب بدم بهش🥺
میخوام ببرمش پیش دکترش ببینم چی میگه
نه حقیقتش شوهرم میگه بده ولی من نمیدم ،مادرشوهرم از چهارماهگی اب میداده به بچه هاش ولی من از شش ماهگی موافقم
اره چون هوا گرمه بهش اب میدم
پزشک پسرم اجازه داد وقتی حس کنم خیلی تشنشه آب جوشیده ی ولرم در حد سی سی سی تو کل روز بهش بدم
چرا مدم ....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.