مامانا شیرخشک نان1 خوبه

۴ پاسخ

آره عالیه

ن من دادم یبوست شد الان اپتامیل میدم خوبه

نهد من دادم اسهال شد.

نه نده من ۴ماه دادم الان عوض کردم سنگینه بچه دل درد میشه

سوال های مرتبط

مامان رونیکا مامان رونیکا ۱۳ ماهگی
مامان 𝐀𝐛𝐨𝐋𝐟𝐚𝐙𝐥🦋𝐏𝐚𝐍𝐚𝐡 مامان 𝐀𝐛𝐨𝐋𝐟𝐚𝐙𝐥🦋𝐏𝐚𝐍𝐚𝐡 ۷ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان پناه🩷🧸 مامان پناه🩷🧸 ۳ ماهگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی
مامان Avisa jon مامان Avisa jon ۱۰ ماهگی