۴ پاسخ

سلام عزیزم درخواست میدی لطفا؟میخوام هم هفته های خودمو داشته باشم🙌🏻☺️

منم اینجوری ام نترس طبیعیه

من هم در بارداری قبلی همیطور بودم

بله عزیزم اوایل بعد کم کم خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان آویناجون مامان آویناجون روزهای ابتدایی تولد