سلام نظرتون در مورد شیرخشک سیمیلاک؟

۲ پاسخ

من اوایل میدادم بنظرم خیلی شیرخشک خوبیه و اینکه وزن دهی خوبیم داره ولی دخترای من حساسیت گوارشی داشتن دکتر نذاشت بدم

من از دوماهگی به پسرم دادم
وخیلی راضیم متخصص براش نوشت

سوال های مرتبط

مامان سید آیهان مامان سید آیهان هفته سی‌وپنجم بارداری