خانما نظرتون در مورد اسم (رسام ) قشنگه؟؟

۴ پاسخ

رسام تلفظش سخته. رسا. آسون تره


من خیلی برام مهمه تلفظ سخت نباشه 😂سر همین ارتام نذاشتم.

پسرم سام هست دوسش دارم

مهرسام هم قشنگه

رسا قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان پناه جونم💝 مامان پناه جونم💝 ۸ ماهگی