خانما اسم مهوا قشنگه

۸ پاسخ

سلیقیه ای هستش عزیزم🩷🧸

قشنگه ولي براي انتخاب اسم بنظرم خيلييييي فاكتورا رو بايد لحاظ كرد
اول اينكه اسم توي همسن و سالاش خيلي تكرار نشده باشه
خوش اوا باشه و همه قشنگ تلفظش كنن
با معنا باشه
بزرگسالي هم قشنگه باشه براش
بزرگ بشه اسمشو دوس داشته باشه

من بدم نمیومد اسم دخترم باشه ولی نظر‌همه این بود آوین خوش آوا تره

نه زیاد

سلیقه ایه من دوسش ندارم

دوسش ندارم

مها قشنگترع

بله اسم خواهرشوهرم 😑

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان مموشی مامان مموشی ۷ ماهگی
مامان یسنا ❤️صدرا🤍 مامان یسنا ❤️صدرا🤍 ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ ۶ ماهگی