سلیقیه ای هستش عزیزم🩷🧸
قشنگه ولي براي انتخاب اسم بنظرم خيلييييي فاكتورا رو بايد لحاظ كرد
اول اينكه اسم توي همسن و سالاش خيلي تكرار نشده باشه
خوش اوا باشه و همه قشنگ تلفظش كنن
با معنا باشه
بزرگسالي هم قشنگه باشه براش
بزرگ بشه اسمشو دوس داشته باشه
من بدم نمیومد اسم دخترم باشه ولی نظرهمه این بود آوین خوش آوا تره
نه زیاد
سلیقه ایه من دوسش ندارم
دوسش ندارم
مها قشنگترع
بله اسم خواهرشوهرم 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.