۵ پاسخ

سلام گروه دارم روبیکا میاین

منم خیلی دارم

برا تو ک بارداری بچه درحال رشد هست طبیعیه

منم درد دارم مخصوصا از دیروز که استرس دارم بیشتر شده

برا منم خیلی درد میکنه شوهرمم ماساژ میده ولی فایده نداره مجبورم نماز نشسته بخونم اصن نمیتونم از جام بلند بشم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری