دوستان کیا شیاف فرتیژست میزارن خوبه

۸ پاسخ

من داشتم
شماکه اهوازی ازداروخونه تو صد دستگاه میتونی بری بخری

اکتوژست خیلی بهتره.نمیاد بیرون کثیف کاری نداره

خوبه.

من از اول فرتیژست گذاشتم

من تجربه اکتوژست ندارم
ولی از فرتیژست دارم استفاده میکنم

فرقی نداره هرکدوم پیدا کردی بزار

من فرتیژست میزارم اکتو ژست منو یوبس میکرد

فرتیژست خیلی بده خیلی. من اکتوژست میذارم عالیه

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۵ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهدیار‌ مامان مهدیار‌ ۷ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ روزهای ابتدایی تولد