خانوما اپتامیل وزنگیربش خوبه یا نان؟!

۶ پاسخ

من پرونوترا میدم واقعا وزن میده

نانننن

من اپتامیل پرونوترا میدادم خیلی خوب بود الان دوهفته نان میدم وزن نگرفت هیچ کمم کرد

نان که خوب نبود

نان خیلی خوبه من پسرم بهش نساخت وگرنه یه مدت میدادم خیلی خوب بود وزنش

من آپتامیل میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان علیسان 🦋 مامان علیسان 🦋 هفته یازدهم بارداری
مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان فندوق👼🫀 مامان فندوق👼🫀 هفته بیستم بارداری