خانوما شیر خشک نان یا اپتامیل ؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من نان میدم وزن دهی نداشته برامن

من ببلاک داشت وزن میداد بهش.اما متاسفانه فهمیدم الرژی داره دارم پپتی میدم

من اول اپتامیل دادم دخترم ولی بالا میاورد
الان دیگه نان میدم بد نیست

من نان میدم ی ماهه نمیدونم وزن دهیش چطوریه

نان میدم اصلا وزندهی نداره
گیگوز برا دخترم خیلی وزن دهی داشت ک براشت نساخت و بقیه شیرخشکاهم درحد چندساعت دادم نساخته بهش نمیدونم وزندهیشون چجوریه

نان تجربه ای ندارم
آپتامیل میدم وزن دهی نداره

سوال های مرتبط

مامان علیسان 🦋 مامان علیسان 🦋 هفته دهم بارداری
مامان رائف مامان رائف ۱ سالگی
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی