من نان میدم وزن دهی نداشته برامن
من ببلاک داشت وزن میداد بهش.اما متاسفانه فهمیدم الرژی داره دارم پپتی میدم
من اول اپتامیل دادم دخترم ولی بالا میاورد
الان دیگه نان میدم بد نیست
من نان میدم ی ماهه نمیدونم وزن دهیش چطوریه
نان میدم اصلا وزندهی نداره
گیگوز برا دخترم خیلی وزن دهی داشت ک براشت نساخت و بقیه شیرخشکاهم درحد چندساعت دادم نساخته بهش نمیدونم وزندهیشون چجوریه
نان تجربه ای ندارم
آپتامیل میدم وزن دهی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.