مامانا شیرخشک آپتامیل بهتره یا نان؟

۲ پاسخ

بنظرمن جفتشون خوبه من از دوتاش برا دخترم گرفتم هردو هم وزن دهی دارن اما نان فوق العاده عالیه،البته اینم بگم که بستگی داره به بچه بسازه یان به دخترم من که خداروشکر هردوساخته الانم بیشتر نان بهش میدم خیلی هم راضیم

نظر من آپتامیل. واسه دخترم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان رائف مامان رائف ۱ سالگی
مامان حسين مامان حسين ۱۰ ماهگی
مامان محمد مصطفی 💙🧸 مامان محمد مصطفی 💙🧸 ۱۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی