بنظرمن جفتشون خوبه من از دوتاش برا دخترم گرفتم هردو هم وزن دهی دارن اما نان فوق العاده عالیه،البته اینم بگم که بستگی داره به بچه بسازه یان به دخترم من که خداروشکر هردوساخته الانم بیشتر نان بهش میدم خیلی هم راضیم
نظر من آپتامیل. واسه دخترم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.