۲ پاسخ

من نوزادی سوپرامیل میدادم وزن دهی عالی و چرب بعد چند وقت دخترم باهاش یبوست میشد نان گرفتم بد نبود خیلی رقیقه ب نظرم خیلی بی کیفیت شده الان اپتامیل پرونترا میدم

نان قطعا

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷🩵 مامان نینی🩷🩵 ۱ ماهگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی