بچه ها شیرخشک سوپرامیل بهتره یا ببلاک ؟

۴ پاسخ

سوپرامیل عالیه وزن دهیش خیلی بهتراز بقیه شیرا هست چون چربی و کالری بیشتری داره سوپرامیل و بیومیل خیلی خوبن نسبت ب شیرای دیگه

ببلاک دادم اسهال شد .سوپرامیل میدم

ببلاک میدم راضی هستم

قطعا ببلاک

سوال های مرتبط

مامان حسين مامان حسين ۱۰ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️♥️♥️ ۱ سالگی