۵ پاسخ

میشه بری روبیکات پیام دادم

من ببلاک میدم خوبه راضی ام میگن گیگوز مزش خوب نیست ولی وزن دهیش بهتره

گیگوز خوبه وزن میده .ببلاک میگن خوشمزه تره ولی دختر من وزن نگرفت باهاش

گیگوز

من ببلاک میدم پسرم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان حسين مامان حسين ۱۱ ماهگی