۷ پاسخ

وای منم سردردای شدید میگیرم ولی میترسم قرص بخورم به سختی میخوابم

استاگرافن بخور من دکترم برام نوشت منم خیلی سردرد داشتم چندتاشو که خوردم الان اوکیم

استامینوفن۳۲۵ بهتره استفاده کنی

استامینوفن ساده
۵۰۰هم‌میتونی بخوری

استا ساده بخور عزیزم

اگه خیلی خیلی درده دو‌تا استامینفون ۵۰۰ بخور.عزیزم من همسرم پزشکه بدونه دلیل علمی حرفی نمیزنم🙏🏻💙

استامینوفن ساده فقط عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اسرا وتودلی🎀 مامان اسرا وتودلی🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری