خانما میتونم قرص سرماخوردگی ساده مصرف کنم ؟

۷ پاسخ

نه فقط استامینوفن ساده اونم درمواقع ضروری ک اصلا پیشنهاد نمیکنن

اصلا... بخور بده ابلیمو عسل (عسلش کم باشه) بخور، اگ سرفه داری فرنی با نشاسته گل بخور، به دونه خیس کن لعاب انداخت لعابشو بخور، شلغم بخور لیمو شیرین اینا بخور اما دارو مصرف نکن فقط استامینوفن من مریض شدم استامینوفنم نخوردم

اگه سرماخوردگی شدید داری برو دکتر سرم بده بهت تقویتی

نه به هیچ عنوان فقط استامینوفن ساده

فقط استامینوفن ساده

ازدکترت بپرس من پرسیدم گفت استامینوفن پونصد میتونی بخوری ولی سرماخوردگی ونمیدونم

نه.

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اسرا وتودلی🎀 مامان اسرا وتودلی🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری