خانما سرما خوردم چیکار کنم میتونم سرما خوردگی ساده استفاده کنم ؟

۳ پاسخ

ن اصلا استامینوفن ساده فقط میشه برو پیش دکترت برات سرم بنویسه

عزیزم فقط باید بری پیش دکترت اصلا خود درمانی نکن خدای نکرده بچه مشکل پیدا میکنه

نه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری